רמט טרום מייצרת קורות בטון דרוכות בדריכה של 1,500 טון עם כושר הרמה של עד 150 טון. הקורות מיוצרות גם בממדים גדולים במיוחד, ומגיעות עד לכדי כ-45 מטרים. יכולות הייצור מאפשרות לחברה לספק ללקוחותיה קורות דרוכות עבור מגוון רחב של צרכים בענף הבנייה. לרבות בעבור פרויקטים גדולים ובלוחות זמנים צפופים.
הקורות הדרוכות מיוצרות בחתכים שונים וליישומים מגוונים כגון קורות אשטו, קורות מלבניות, קורות תעלה, קורות קמץ, וכן קורות דרוכות בחתכים מיוחדים לפי דרישה. רמט טרום מייצרת קורות דרוכות לגישור, קורות דרוכות לתעשייה, קורות דרוכות למגדלים ועוד.
קורות בטון בייצור מפוקח ומבוקר
על מנת לספק ללקוח פתרון מקיף תחת קורת גג אחת (תרתי משמע), רמט טרום מסוגלת לשלב גם פתרונות של קורות בטון דרוכות עם כמה סוגי דריכה נדרשים. כולל "דריכת אחר" כאשר הדבר נדרש מכוח התכנון. ייצור קורות בטון במפעלי החברה נעשה תחת מלוא הפיקוח מבחינת איכות ובקרה. החל ממדידות דריכה, דרך בדיקת בטונים וכיוצא באלה.
קורות בטון דרוכות המיוצרות על ידי חברת רמט טרום משמשות לשורה ארוכה של פרויקטים מורכבים ומאתגרים בתחום התשתיות והתעשייה. לדוגמה, בכל הנוגע לייצור קורות בטון למחלפים וגישור, רמט טרום פועלת בתור ספק מורשה של נתיבי ישראל (מע"צ). קווי הדריכה החדשניים במפעל מספקים ללקוחות אלה בתחום התשתיות מענה מהיר ויעיל, כולל אספקה של קורות בטון דרוכות ואיכותיות בלוחות זמנים קצרים.
לוחות זמנים קצרים
בהקמת מבני תעשייה ומרלו"גים, השימוש בקורות הבטון הדרוכות המיוצרות על ידי חברת רמט טרום מהווה פתרון שמקטין גם את המשקלים המועמסים על המבנה וגם את החתכים הנדרשים (באופן מובהק אל מול פתרונות אחרים).
הבחירה בקורות בטון דרוכות עשויה אפילו לייתר לחלוטין את הצורך בהשארת תמיכות בבניין, ומקדמת כפועל יוצא מכך את העבודות הנלוות. במקרים מסוימים בבנייה לתעשייה, קורות בטון דרוכות הן הפתרון היחיד האופציונאלי. למשל, לאור תנאים כדוגמת גובה וקומה המציבים הגבלות לגבי ממדי הקורות.
רמט טרום, כחברה העובדת באפיקים שונים בבנייה רוויה למגורים, מציעה פתרונות לאתרי בנייה אלה בקטגוריית הקורות. פרויקטים למגדלים המתנשאים לגבהים של כ-50 קומות ויותר, מעלים אתגר של ממש מבחינת עמידה בקצב בנייה מהיר ואפקטיבי. השימוש בקורות מתועשות דרוכות בפרויקטים הללו עשוי לאפשר הגעה ללוחות זמנים מרשימים, עד כדי 5 קומות בחודש. קצב אשר לא ניתן להגיע אליו באף שיטת בנייה אחרת.